ΝικοΜηλόπιτες rock

{Απόγευμα κυριακής...κοριτσοπαρέα για καφεδάκι και κους κους...! Η κόκκινη ύποπτη τσάντα που κουβαλούσα ανοίγει με το που έρχονται τα καφεδάκια..Τι άλλο από τα αγαπημένα μου μηλοπιτάκια θα έβγαινε από μέσα??Ήθελα να τα δοκιμάσουν οι φίλες μου που εμπιστεύομαι και να μου πουν τη γνώμη τους... ειδικά η "όμορφη από την Τήνο" που ξέρω πόσο αγαπάει το μήλο αφού μέχρι και στα γενέθλιά της μηλόπιτα έσβησε!! Τα μουγκριτά και οι χειρονομίες έδιναν κι έπαιρναν..Χόρταινα που τις έβλεπα...,οπότε σιγουρεύτηκα για την επιτυχία της συνταγής μου και τη μοιράζομαι με σας! Υ.Γ: και με πολύ λίγη ζάχαρη!!}






















Υλικά για 12 ατομικές μηλόπιτες:

▪100 γρ. Βούτυρο 
▪1/3 της κούπας ζάχαρη
▪1 αυγό
▪ξύσμα από 1/2 πορτοκάλι
▪αλεύρι που φουσκώνει μόνο του τόσο όσο να γίνει ένας παχυς χυλός.(εμένα μου πήρε περίπου 250 γρ.μπορεί λιγότερο)
▪1/2 ποτήρι του νερού χυμό πορτοκάλι
▪2 μήλα σε κυβάκια 
▪Αχνη ζάχαρη και κανέλα για πασπάλισμα

Εκτέλεση:

Λιώνω σε μέτρια φωτιά το βούτυρο, ,μόλις κρυώσει ρίχνω τη ζάχαρη και χτυπώ με το μίξερ να λιώσει καλά. Προσθέτω και το αυγό και συνεχίζω το χτύπημα με το μίξερ. Στη συνέχεια προσθέτω το χυμό και το ξύσμα κ χτυπάω λίγο ακόμα. Τέλος ρίχνω το αλεύρι λίγο λίγο και ανακατεύω μέχρι να γίνει ένας ομοιογενής αρκετά παχύς χυλός που πέφτει σχετικά δύσκολα από το κουτάλι. Βάζω και τα μήλα και ανακατεύω με το κουτάλι. Απλώνω λαδόκολλα σ ένα ταψί και ρίχνω γεμάτες κουταλιές της σούπας (μία μία) από το μείγμα αφήνοντας κενό γιατί απλώνουν. Προθερμαίνω το φούρνο στους 180° και ψήνω για 20-25' μέχρι να ροδίσουν. Τα βγάζω , τα αφήνω να κρυώσουν και πασπαλίζω με ζάχαρη άχνη και κανέλα!

Σχόλια

Best Sellers