Λουλουδάκια με πραλίνα

{Τα έφτιαξα πρώτη φορά πέρυσι και από τότε σε εξάρσεις λιγούρας είναι το φάρμακό μου! Είναι σούπερ εύκολα να τα φτιάξεις και τόσο μα τόσο λιγουρευτά όταν τα τρως, αλλά και όταν τα βλέπεις... Πολλοί μου φίλοι, μου τα ζητάνε όταν έρχονται σπίτι μου για καφέ..."Ρε Νικάκι, σου είναι δύσκολο να φτιάξεις εκείνα τα λουλουδάκια με τη σοκολάτα, όταν έρθω???" Μόλις τα δαγκώσεις είναι τραγανά και η ρευστή πραλίνα στάζει στο μάγουλο σου..Πωπω μου τρέξανε τα σάλια μόνο που τα περιέγραψα...Αν θέλετε γεμίστε τα με μαρμελάδα, γλυκά του κουταλιού ακόμα και μέλι ή λευκή σοκολάτα. Τα έχω δοκιμάσει σε όλες τις εκδοχές και είναι εξαιρετικά. Σήμερα σας τα παρουσιάζω με πραλίνα γιατί πως να το κάνουμε, όλοι είμαστε "αρρωστάκια" μαζί της...Υ.Γ: τα πιτσιρίκια ειδικά θα τρελαθούν κι εσείς θα το παίξετε ιστορία σε φίλους και γνωστούς!!}





Υλικά για 20 λουλουδάκια

▪ 1 φύλλο σφολιάτας
▪ πραλίνα φουντουκιού
▪ σταγόνες λευκής σοκολάτας λιωμένες για το στόλισμα
▪ χρωματιστή τρούφα
▪ 1 κουπάτ σε σχήμα λουλούδι
▪ καλαμάκια για γλυφιτζούρια

Εκτέλεση:

Στρώνω το φύλλο σφολιάτας και κόβω 40 λουλουδάκια.












Στα μισά απλώνω 1 κ.γλ. μερέντα. 
























Σκεπάζω με τα άλλα μισά, βάζω ανάμεσα ένα καλαμάκι και πατάω γύρω γύρω τις άκρες με ένα πιρουνάκι.
























Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για περίπου 20' να ροδίσουν.
Τα βγάζω και στολίζω με τη λευκή σοκολάτα και τη τρούφα.

Σχόλια

Best Sellers