Βουτυρομελομπισκότα

{ Σκεφτόμουν ....σκεφτόμουν... και χτες το βράδυ συνειδητοποιώ, έτσι ξαφνικά ότι δεν έχω μία ομώνυμη συνταγή στο blog μου!! Ετσι τιμής ένεκεν...! Η ώρα 22:24 αλλά τι να κολλήσω εγώ, που έχω μαγειρέψει ακόμα και 02:00 τα ξημερώματα, κι αυτό γιατί στη βράση κολλάει το σίδερο! Σηκώθηκα το λοιπόν κι έφτιαξα ίσως τα καλύτερα μου μπισκότα (μετά τα πορτοκαλοκούλουρα)! Δοκιμάστε τα και θα δείτε!!! Επίσης οι τίτλοι των συνταγών μου είναι σιδηρόδρομοι που ταξιδεύει ο υπερσιβηρικός, αλλά παραμένουν χαριτωμένοι και νόστιμοι! Βουτυρομελομπισκότα λοιπόν και θα τρελαθείτε!!}


















































Υλικά για 50 μπισκότα:

▪250 γρ. βούτυρο 
▪150 γρ. μέλι
▪120 γρ. ζάχαρη
▪2 αυγά
▪1/2 κ.γλ. κανέλα
▪Μια πρέζα αλάτι
▪1 κ.γλ. ξύσμα πορτοκάλι
▪3 κ.σ. σταφίδα
▪3 κ.σ. καρύδι τριμμένο
▪1 κ.σ κονιάκ
▪Περίπου 600 γρ. Φαρινάπ
▪λίγο μέλι για το από πάνω της ιστορίας

Εκτέλεση:

Ρίχνω στο κάδο του μίξερ το βούτυρο, το μέλι και τη ζάχαρη και χτυπάω πολύ καλά μέχρι να αφρατέψει.
Στη συνέχεια προσθέτω τα αυγά, τη κανέλα, το ξύσμα, το αλάτι και συνεχίζω το χτύπημα.
Κάποια στιγμή σταματάω το μίξερ και ανακατεύω το μείγμα με μία σπάτουλα γιατί μπορεί να έχει κάτσει το μέλι στο πάτο. 
Έπειτα προσθέτω το κονιάκ, τις σταφίδες και τα καρύδια και χτυπάω λίγο ακόμα. 
Σταματάω το μίξερ και προσθέτω το αλεύρι ανακατεύοντας με το χέρι. Θα σας πάρει περίπου 4 κούπες και 1/4 της κούπας. 
Πλάθω απαλά μέχρι να έχουμε μία μαλακή ζύμη.
Τη τυλίγω σε μεμβράνη και τη βάζω στο ψυγείο για 1 ώρα. Έπειτα τη βγάζω, πλάθω στρογγυλά μπισκότα και τα χαρακώνω με ένα μαχαίρι σταυρωτά για να κάνω το "καρώ" σχεδιάκι. Τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο  στους 180° για 20-25'. Αν θέλω τα περιχύνω με μέλι και απολαμβάνω.. 

Κρατήστε μερικά για τον Άγιο Βασίλη.... 


Σχόλια

Best Sellers