Σοφτ Λέμον Ταρτ

{Γεια σας γλυκά μου "βουτυρομελάκια"! Εύχομαι όλα καλά και να παραμένετε ορεξάτοι για μαγειρική, γιατί όπως έχω διαβάσει κάπου" η ευτυχία είναι χειροποίητη"!! Όσο δε θα με δείτε να βάζω λεμόνι στο φαγητό μου, άλλο τόσο τρελαίνομαι για το λεμόνι στα γλυκά μου...!! Θα το καταλάβετε σε λίγο καιρό και από τους τηλεοπτικούς σας δέκτες! Η έμπνευση της σημερινής συνταγής που λέτε λοιπόν, μου ήρθε όταν ένα κλαδί λεμονιάς, (αρκετά φορτωμένο), μου έκοψε το δρόμο όταν περιπατούσα αμέρημνη και αφηρημένη στο κήπο!! Φυσικά και έβρισα...άνθρωπος είμαι, αλλά απ' την άλλη του είπα" έτσι είσαι ρε???πήγες να μου βγάλεις το μάτι??θα σε στύψω και θα σε κάνω τάρτα λεμονιού...με μαλακή μπισκοτένια βάση, απολαυστική λεμονάτη "τσιχλωτή" κρέμα από πάνω και αμυγδαλάκι..." Έτσι κι έγινε και σας παρουσιάζω σήμερα την πιο εύκολη και νόστιμη τάρτα που έχετε φάει με 100% επιτυχία!! Θα κλέψει όλες τις εντυπώσεις! Μη με πει κανείς "ξυνή"!! Ο καθείς θα νευρίαζε!! Keep cooking...!}



Υλικά για ένα ταψάκι ορθογώνιο ή τσέρκι 26 εκ.:

▪260 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
▪130 γρ. άχνη ζάχαρη
▪150 γρ. βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου)
▪αμύγδαλο φιλέ (προαιρετικά)
▪ζάχαρη άχνη για πασπάλισμα

Για τη κρέμα:

▪4 αυγά
▪200 γρ. ζάχαρη
▪ξύσμα από 1 λεμόνι βιολογικό και ακέρωτο
▪70 ml χυμό λεμονιού
▪1 κ.σ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
▪1 κ.γλ. baking powder

Εκτέλεση:

Προθερμαίνουμε το φούρνο στος 170°C. Στο μίξερ ή σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι, την άχνη και το βούτυρο. Τα ζυμώνουμε και φτιάχνουμε μια μαλακή ζύμη, την οποία  απλώνουμε στα ταψί και την πιέζουμε με τα δάχτυλα για να τη στρώσουμε. Ψήνουμε για 25'.

Για τη κρέμα:

Χτυπάμε με το σύρμα τα αυγά με τη ζάχαρη και το χυμό λεμονιού. Ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπέικιν, το προσθέτουμε στο μείγμα των αυγών και αναμειγνύουμε καλά. Στο τέλος προσθέτω και το ξύσμα και απλώνω τη κρέμα πάνω στην ήδη ψημένη βάση. Αν θέλω ρίχνω και λίγο αμυγδαλάκι φιλέ. Ψήνω για άλλα 25'.
Αφήνω το γλυκό να κρυώσει καλά και μετά κόβω. Πασπαλίζω με άχνη ζάχαρη και απολαμβάνω. 

Υ.Γ.  Επίσης το λεμονάκι βοηθάει στη πέψη, οπότε ένα κομματάκι από αυτό το γλυκό μετά το φαγητό είναι ιδανικό!! 

Σχόλια

Best Sellers