Πίτσα Αλά Καρμπονάρα

{Ναι φυσικά και μου αρέσει η πίτσα...φυσικά και δε θα πω όχι αν μου τη προσφέρεις,αλλά δε θα φάω και κάθε βράδυ όπως τα χελονονιτζάκια, ούτε θα την αναζητήσω σε στιγμές λιγούρας...Καμιά φορά ομως οι μικρές ανατροπές στη ζωή, αυτές που σε βγάζουν εκτός προγράμματος είναι για καλό και δε πρέπει να μας φοβίζουν...! Μια τέτοια ανατροπή έζησα κι εγώ χτες το βράδυ στη κουζίνα μου...Για μακαρονάδα καρμπονάρα το πήγαινα, αλλά το μάτι μου έπεσε πάνω στο αλεύρι....Αλεύρι =ζυμάρι, εγώ πεθαίνω για ζύμες, οπότε τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνετε!! Απλά από τη σάλτσα καρμπονάρας παρέλλειψα το αυγό για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα και χρησιμοποίησα light κρέμα γάλακτος και μπέικον γαλοπούλας που δοκίμασα πρόσφατα και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα μα τίποτα από το κανονικό. Πιστέψτε με, δε θα σας το πρότεινα! Θα ξετρελαθείτε βουτυρομελάκια μου, όπως κι εγώ που με αυτή τη πίτσα κόλλησα, αφού σε χορταίνει, δε σε βαραίνει και είναι πολύ λαχταριστή!! Εγώ θα τη φτιάχνω συχνά, μου το υπόσχομαι...Και θα κάνω και το τραπέζι στον Μικελάντζελο, που είναι και ο αγαπημένος μου...!}














Υλικά για τη ζύμη μιας πίτσας:

▪2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις (320 γρ. αλεύρι)
▪1 φακελάκι μαγιά
▪1 κ.σ ξύδι
▪2 κ.σ. λάδι
▪1/4 κ.γλ αλάτι
▪200 γρ. χλιαρό νερό περίπου


Υλικά για τη γέμιση-σάλτσα καρμπονάρας:

▪2 κ.σ. ελαιόλαδο
▪1/2 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
▪1 κονσέρβα μανιτάρια ψιλοκομμένα ( αυτή που γράφει 230 γρ. στραγγισμένο προιόν)
▪1 φλιτζανάκι του καφέ λευκό ζηρό κρασί
▪200 ml κρέμα γάλακτος light
▪1 χουφτίτσα ψιλοκομμένο φρέσκο μαιντανό
▪1 κ.σ. πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη
▪λίγο αλάτι-πιπέρι
▪1 πρέζα μοσχοκάρυδο (προαιρετικά)
▪5 φέτες μπέικον γαλοπούλας (ΜΟΝΟ) ψιλοκομμένο (εξαιρετικό να το δοκιμάσετε!! Αν πάλι θέλετε κανονικό, δε θα σας κάνω κουμάντο)
▪200 γρ. τυρί γκούντα τριμμένο (μπορείτε να βάλετε και κάποιο light τυρί αφού υπάρχουν στην αγορά κάποια εξαιρετικά νόστιμα)
▪φρεσκο μαιντανό για το στόλισμα


Εκτέλεση για τη ζύμη:


Σε ένα μπολ ρίχνω το αλεύρι, το αλάτι, το ξύδι και το λάδι και ανακατεύω. Βάζω το νεράκι στο μπρίκι ίσα ίσα να γίνει χλιαρό κι εκεί μέσα μετά διαλύω τη μαγιά. Αν βράσει το νερό δεν θα φουσκώσει η μαγιά, γι αυτό προσοχή να είναι χλιαρό. Ρίχνω στο αλεύρι το νεράκι με τη μαγιά λίγο λίγο και πλάθω τη ζύμη μέχρι να γίνει μαλακή και να μη κολλάει στα χέρια. Πλάθω σε στρογγυλό ζυμαράκι, το λαδώνω και το αφήνω σκεπασμένο με μία πετσέτα να φουκώσει για 30'. Ετσι λαδώνοντάς το θα γίνει πιο τραγανή η κόρα.

Εκτέλεση για τη σάλτσα καρμπονάρα:


Σε ένα μεγάλο τηγάνι βάζω το λαδάκι να ζεστάνει λίγο. Έπειτα ρίχνω το κρεμμύδι και το σωτάρω για 2'-3' ίσα ίσα να μαλακώσει. Μετά προσθέτω τα μανιτάρια, τη πιπεριά και το μπέικον. Τα σωτάρω κι αυτά για 3'-4' να γυαλίσουν. Τώρα ήρθε η στιγμή να σβήσουμε με το λευκό κρασάκι. Αφήνω 1' να εξατμιστεί το αλκοόλ και προσθέτω την κρέμα γάλακτος. Ανακατεύω σε χαμηλή φωτιά για 3'-4'. Λίγο πριν το σβήσω ρίχνω αλάτι, πιπέρι και μοσχοκλαρυδο αν θέλω. Τέλος το τραβάω απ τη φωτιά και τελευταίο ρίχνω τον μαιντανό. Ανακατεύω καλά και αφήνω τη σάλτσα να κρυώσει για να τη χρησιμοποιήσω.


Συναρμολόγηση:

Στη λαμαρίνα του φούρνου που έχω λαδώσει ελαφρά ανοίγω το ζυμάρι μου με τα δάχτυλα σε στρογγυλό φύλλο πάχους 1 εκ.





Στη συνέχεια απλώνω το μισό τριμμένο γκούντα αφήνοντας περιμμετρικά κενό 1 εκ.






Τώρα ήρθε η ώρα της γέμισης που έχει κρυώσει. Την απλώνω ομοιόμορφα πάνω από το τυρί.






Τέλος ρίχνω από πάνω και το υπόλοιπο τυρί.




Ψήνω τη πίτσα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 20'. Βγάζω, πασπαλίζω με λίγο φρέσκο μαιντανό και απολαμβάνω....

Σχόλια

Best Sellers