Σπαγγέτι φούρνου με ψητές μελιτζάνες, πιπεριές και φέτα

{ Τις τελευταίες μέρες λόγω Πάσχα χορτάσαμε κρέας, αλλά ως εδώ ήταν! Θα κάνω πολλές μέρες να ξαναφάω και θα το ρίξω στα λαχανικά και στα ψαρικά. Γι αυτό οι επόμενες συνταγές του "βουτυρόμελου" θα είναι βασισμένες στην "ελαφροφαγία" χωρίς να υστερούν γεύσης και απόλαυσης. Γιατί όπως έχω διαβάσει κάπου, αν ακολουθείς τη μεσογειακή διατροφή δε θα χρειαστεί ποτέ σου να κάνεις δίαιτα! Σήμερα λοιπόν απολαυστική και ελαφριά μακαρονάδα με ψητές μελιτζάνες, πιπεριές φλωρίνης, σάλτσα ντομάτας και φετούλα. Μία μερίδα είναι αρκετή να σε χορτάσει και χωρίς πολλές θερμίδες και λιπαρά αφού η μελιτζάνα είναι φτωχή σε θερμίδες πόσο μάλλον αν ψηθεί και ΟΧΙ τηγανιστεί. Επίσης η μελιτζάνα δεν έχει καθόλου λίπος και κατά τη διάρκεια της πέψης απορροφάει το λίπος άλλων τροφών, βοηθώντας έτσι στην απώλεια βάρους. Σύμφωνα, μάλιστα, με την αγιουβερδική ιατρική, ανάλογα με τον τρόπο μαγειρέματός της και το συνδυασμό της με άλλες τροφές, η μελιτζάνα μπορεί να ανακουφίσει το φούσκωμα, να καθαρίσει τα φλέμματα, να βελτιώσει την πέψη και να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Απολαύστε λοιπόν χωρίς τύψεις!}







Υλικά για ένα τσέρκι 26 εκ.:

▪ 300 γρ. μακαρόνια σπαγγέτι ή ότι άλλο εσείς θέλετε σε μακριά όμως ολικής άλεσης ή κανονικά
▪ 2 μελιτζάνες
▪ 2 πιπεριές φλωρίνης
▪ 1 πιπεριά πράσινη
▪ 150 γρ. φέτα
▪ 2 φλ. τσαγιού κόκκινη απλή σάλτσα για μακαρόνια
▪ λίγο φρέσκο μαιντανό για το σερβίρισμα

Υλικά για τη σάλτσα:

▪1/2 κρεμμύδι ξερό κομμένο σε ψιλές φετούλες
▪1 σκελίδα σκόρδο κομμένη στα δύο (μετά θα την αφαιρέσω)
▪2 κ.σ. ελαιόλαδο
▪1 κεσεδάκι ψιλοκομμένο ντοματάκι


1/2 κεσεδάκι νερό (από αυτό της ντομάτας για μετρητή
▪1 κύβο maggi
▪1 πρέζα ζάχαρη

Απλά σωτάρω στο λαδάκι το κρεμμύδι και το σκόρδο ίσα να μαραθούν. Μετά προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά και σιγοβράζω για 20' τη σάλτσα. Έτοιμη.


Εκτέλεση:

Αρχικά βράζω τα μακαρόνια με βάση τις οδηγίες βρασμού της συσκευασίας, τα σουρώνω και τα αφήνω στην άκρη ρίχνοντάς τους λίγο λαδάκι για να μη κολλήσουν.
Ετοιμάζω μία απλή σάλτσα για μακαρόνια και την αφήνω κι αυτή στην άκρη. Θα χρειαστώ 2 φλιτζάνια του τσαγιού έτοιμη σάλτσα. Τόσο βγαίνει με τα 
Πάμε στα λαχανικά μας. Πλένω καλά τα λαχανικά μου, κόβω σε κύβάκια τις μελιτζάνες και σε ροδέλες πάχους 1 εκ. τις πιπεριές. Τα αραδιάζω σε ένα ταψί που του έχω απλώσει μία λαδόκολλα. Τους ρίχνω αλάτι, λίγη μόνο ρίγανη για να μη πικρίσουν, μία σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη και τα ραντίζω με λίγο μπαλσάμικο και λαδάκι.




Τα ανακατεύω να πάνε παντού και τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 30' μέχρι να μαλακώσουν.  Θυμάμαι μετά να βγάλω τη φλούδα από τις πιπεριές φλωρίνης. 

Για τη συναρμολόγηση:

Απλώνω μία λαδόκολλα στο τσέρκι μου. Εκεί αδειάζω τα μακαρόνια που έχω βράσει και τα απλώνω να πάνε ομοιόμορφα παντού.






Στη συνέχεια απλώνω από πάνω τα ψητά λαχανικά.




Έπειτα ρίχνω τη σαλτσούλα μου να πάει παντού κι αυτή.





Τέλος θρυμματίζω με το χέρι τη φέτα και τη πασπαλίζω πάνω από το φαγητό μου.






Ψήνω το φαγητό μου στους 180° για 15' και είναι έτοιμο. Ξεφορμάρω και σερβίρω με φρέσκο ψιλοκομμένο μαιντανό που ταιριάζει εξαιρετικά με τη μελιτζάνα!

Best Sellers