Τυρόψωμο με καραμελωμένα κρεμμύδια

{Τέλος οι διακοπές για το "βουτυρόμελο"!! Καλά μπανιαριστήκαμε, καλά αλατιστήκαμε, αλλά τώρα έχουν μαζευτεί πολλές ιδέες και πρέπει να τις βγάλω από το σύστημά μου! Είχα ορκιστεί στις διακοπές να μη πιάσω μήτε πιρούνι στα χέρια μου κι αυτό για να δοκιμάσω τη τρέλα μου για τη μαγειρική... Είχα δίκιο και δε προλάβαινα να καταγράφω στο χαρτί ιδέες... μυστήρια ταιριάσματα, μυρωδιές και θύμησες που ξύπνησαν εκεί στο μαγεμένο τόπο της μαμάς μου που έκανα τις βακάνς μου... Για σήμερα λοιπόν σας έχω αφράτο, λαχταριστό τυρόψωμο με καραμελωμένα κρεμμύδια on top...Δεν υπάρχει αυτός ο συνδυασμός πιστέψτε με...Το καλύτερο κολατσιό και τόσο εύκολο που δε του φαίνεται!! Από εμφάνιση σκίζει και οι μυρωδιές θα σας μεθύσουν το μυαλό...Δικο σας...}




Υλικά για ένα τυρόψωμο (χρησιμοποίησα ταψάκι στρογγυλό με 26 εκ. διαμέτρο)



▪1 μικρό καρότο τριμμένο στο λεπτό του τρίφτη
▪1 πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη
▪1 φακελάκι μαγιά διαλυμένο σε ένα ποτήρι νερό χλιαρό (200 ml)
▪1/2 ποτήρι του νερού ελαιόλαδο (100  ml)
▪2 ποτήρια του νερού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
▪1 κ.γλ. αλάτι
▪1/2 κ.γλ. ζάχαρη
▪300 γρ.φέτα θρυμματισμένη με το χέρι
▪σουσάμι για πασπάλισμα



Υλικά για τα καραμελωμένα κρεμμύδια που θα μπουν από πάνω:


▪2 κρεμμύδια ξερά κομμένα σε φέτες
▪2 κ.σ. βούτυρο
▪2 κ.σ. βαλσάμικο ξύδι
▪1 πρέζα ζάχαρη
▪1 κ.σ. ψιλοκομμένο μαιντανό



Εκτέλεση για τα κρεμμύδια:


Καθαρίζω και κόβω τα κρεμμύδια στη μέση και κάθε μισό σε λεπτές φέτες. Βάζω τα υπόλοιπα υλικά σε μια ρηχή κατσαρολίτσα σε δυνατή φωτιά. Μόλις λιώσουν το βούτυρο και η ζάχαρη, βάζω μέσα τα κρεμμύδια, ανακατεύω καλά και σοτάρω σε δυνατή φωτιά για 5'. Μετά το 10λεπτο κι όταν έχουν εξατμιστεί τα πολλά υγρά χαμηλώνω τη φωτιά. Συνεχίζω να μαγειρεύω και να ανακατεύω συνεχώς μέχρι τα κρεμμύδια να πάρουν ένα ωραίο καραμελένιο χρώμα. Αυτό μπορεί να πάρει 15'-20'. Λίγο πριν τα κατεβάσω προσθέτω το μαιντανό. Τα αφήνω στην άκρη να κρυώσουν.



Εκτέλεση για το τυρόψωμο:


Βάζω όλα τα υλικά σε μία λεκάνη και ανακατεύω. Αδειάζω το μείγμα σε ένα ταψάκι, πασπαλίζω με σουσάμι και το αφήνω μισή ωρίτσα να φουσκώσει. Το ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για περίπου 35-40' μέχρι να φουσκώσεικαι να χρυσίσει. Το βγάζω από το φούρνο και του απλώνω από πάνω τα καραμελωμένα κρεμμύδια που έχω φτιάξει από πριν. Έτοιμο!


Σχόλια

Best Sellers