Γιατρικό του καύσωνα ή αλλιώς καρπουζοσαλάτα

Μη μου τα λέτε τα ξέρω...στην ίδια χώρα ζούμε και συγκεκριμένα καιγόμαστε "απταχτές" που λένε και στο χωριό της μάνας μου το Κατάκολο! Το πρωί που λέτε την ώρα που έκανα την εκπομπή μου στο  Home Radio 89,1 (www.home891.gr) έτυχε να πέσει μπροστά μου ένα άρθρο με τίτλο "Θα πεθάνουμε όλοι από τον καύσωνα και ΝΑ κάποια tips για να επιζήσετε της ζέστης! Μπήκα λοιπόν κι εγώ μπας και σωθώ...Μη τα πολυλογώ, λίγο πολύ είδα τα ίδια και συνηθισμένα που λένε πάντα. Πίνετε νερό, μείνετε σε κλιματιζόμενα μέρη και τρώτε ελαφρά. 
Αυτό το τρώτε ελαφρά εμένα σα λιχούδω μου τη δίνει να το ακούω...Συμφωνείτε?


Σκέφτηκα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας την αγαπημένη μου καλοκαιρινή σαλάτα-σνακ-γλυκό που σε χορταίνει, δε σε βαραίνει, δε σε παχαίνει και σε δροσίζει τόσο μα τόσο πολύ, να σα να είσαι στη παρακάτω παραλία!!! Που αν με ρωτάτε είναι ο Χερόμυλος στη μαγική και εξωτική Εύβοια απ'όπου κατάγομαι βεβαίως βεβαίως! 
Σαλάτα με φέτα και καρπούζι λοιπόν κι ένα υπέροχο dressing που θα σου αρέσει 100%! Θα σου τρέχουν τα σάλια...
Extra tip: Στην επόμενη εξόρμησή σου σε κάποια παραλία γέμισε γυάλινα βαζάκιαή ταπεράκια και βάλτα στο ψυγειάκι παραλίας που σίγουρα έχεις!! Αν όχι να πάρεις!! 



Τι θα χρειαστείς για ένα μεγάλο μπολ:

  • 2 φέτες καρπούζι από το Βαγγέλη ( Αυτό που είναι όλο γλύκα, όλο μέλι, ξέρετε)
  • 200 γρ. φέτα
  • φρέσκο βασιλικό ή δυόσμο ( ό,τι έχετε)
  • Σουσάμι ( ελαφρώς καβουρντισμένο)
  • 1/2 φλ. καφέ ελαιόλαδο
  • 2 κ.σ. μπαλσάμικο
  • 1 κ.γλ. μέλι
  • αλάτι-πιπέρι

Εκτέλεση:

Κόβετετο καρπούζι σε κύβους 3 εκ και ξεκουκουτσιάζετε προσεκτικά. Ρίχνετε σε ένα μεγάλο μπολ κι εκεί προσθέτετε τη φέτα. Τώρα σε ένα βαζάκι χτυπάτε το λάδι, το μπαλσάμικο, το μέλι, το αλάτι και το πιπέρι μέχρι να ομογενοποιηθούν. Περιχύνετε με αυτό τη σαλάτα και ανακατεύετε ελαφράνα πάει παντού. Τέλος πασπαλίζετε με σουσάμι το οποίο έχετε καβουρντίσει ελαφρά σε ένα ζεστό τηγανάκι για 2'-3' (χωρίς λάδι εννοείται) ! Στολίζετε με λίγα φύλλα φρέσκου βασιλικού και απολαμβάνετε!! Καλό καύσωνα everybody!!!







Σχόλια

Best Sellers