Το λεμονάτο μου


Στο τοπ 5 των πιο αγαπημένων μας φαγητών στο σπίτι είναι "το λεμονάτο μου". Ειδικά κάποιες κρύες μέρες δε μιλάμε για απλό φαγητό αλλά για soulfood και μαλακτικό ψυχής. Σήμερα το μοιράζομαι μαζί σας με όλα μου τα μυστικά για τέλεια δεμένη και νόστιμη σαλτσούλα, ειδική για τρελές παπάρες. Ή ζεις ή δε ζεις! Αρχίζει λοιπόν η εποχή που αναζητάς τέτοια φαγητάκια και αρχίζεις να απέχεις κάπως από γεμιστά, φασολάκια και στραπατσάδες. 
Μέχρι την επόμενη συνταγή καλές μαγειρικές σε όλους!

Υλικά για 4 άτομα:

  • 1 κιλό μοσχάρι σπάλα σε μερίδες
  • 1 μέτριο κρεμμύδι κομμένο σε κυβάκια μικρά
  • 1 σκελίδα σκόρδο κομμένη στη μέση
  • Λίγο αλευράκι
  • 1 σφηνάκι λευκό ξηρό κρασί ή μπύρα
  • 10 πατατούλες baby κομμένες στα δύο
  • Χυμό από 1 μεγάλο λεμόνι
  • 1 κ.σ. μουστάρδα
  • 1 κ.γλ. κορν φλάουερ
  • Αλάτι-πιπέρι-ρίγανη-1 δαφνόφυλλο-3 μπαχάρια

Εκτέλεση:

Σε μια βαθιά κατσαρόλα βάζω λίγο ελαιόλαδο να ζεσταθει. Εν τω μεταξύ έχω αλευρώσει το κρέας μου και το ρίχνω να τσιγαριστεί, να ροδίσει καλά και να θωρακιστεί κι από τις δύο πλευρές. Δεν αλατοπιπερώνω το κρέας πριν το μαγείρεμα, αλλά πιο μετά. Θα σας πω πότε! Τώρα ρίχνω το κρεμμύδι κσι το σκόρδο κσι τα ανακατεύω να γυαλίσουν 1'-2'. Ήρθε η ώρα να σβήσω με το κρασάκι ή τη μπύρα! Αφήνω 2' να εξατμιστεί το αλκοόλ κσι προσθέτω νεράκι (από το βραστήρα ρίχνω εγώ) να το σκεπάσει ίσα ίσα, το δαφνόφυλλο και τα μπαχάρια. Βραζω στο 7. Η κουζίνα μου φτάνει στο 9. Σε 3 τέταρτα από την ώρα του βρασμού αλατοπιπερώνω το φαγητό μου και κοιτάω να προσθέτω νεράκι αν αυτό σώνεται. Το φαγητό μου για να βράσει θέλει περίπου 1,5 ώρα αναλόγως πόσο βραστερό είναι το κρεατάκι μου. Εγώ δε χρησιμοποιώ χύτρα τη φοβάμαι! Αλήθεια! Λοιπόν υπολογίστε ένα 20λεπτο πριν το τέλος και ρίχτε και τις πατατούλες που τις έχετε αλατίσει λίγο πριν. Προσέξτε να τις σκεπάζει το νεράκι για να βράσουν. Αν όχι προσθέστε λίγο. Τώρα 2' λεπτά πριν σβήσετε το φαγητό ρίξτε το χυμό λεμονιού που έχετε διαλύσει μέσα τη μουστάρδα, το κορν φλάουερ και τη ρίγανη. Να πάρει μια βράση κι έτοιμο!!!




Σχόλια

Best Sellers