Πατατίνες με σως φέτας και μπέικον

{Όλοι έχουμε μια αγαπημένη παιδική γεύση...,καλά κάποιοι έχουν παραπάνω και δε θα με βγάλω απ' έξω!! Άλλοι μακαρόνια με κέτσαπ, άλλοι σοκοφρέτα με πατατάκια, άλλοι ψωμί με βούτυρο και ζάχαρη κ.ο.κ...Θυμάμαι εμένα 4-5 χρονών που ένιωθα την απόλυτη νιρβάνα και ευτυχία όταν το Μαρθάκι (η μαμά μου) μου γέμιζε το στόμα με το εξής έδεσμα...Έπαιρνε μία τηγανιτή πατάτα, τη δίπλωνε στα δύο και στη μέση έβαζε ένα κομματάκι τυρί φέτα. Πόσο μπροστά ήτανε??? Τόσο απλό αλλά τόσο λαχταριστό... Τώρα δε ξέρω πως ( εντάξει, ξέρω πολύ καλά!!), το θυμήθηκα και είπα ότι αυτός ο υπέρτατος συνδιασμός πρέπει να επιστρέψει, να το πάω ένα λέβελ παραπάνω ρε παιδί μου...!! Το έκανα λοιπόν και θα πω ένα πράγμα... το soul food της Νίκης είναι αυτό! Γι αυτό αν ποτέ με δείτε θυμωμένη ή στεναχωρημένη, ψάξτε στη τσάντα μου και δώστε μου μία πατατίνα. Από τούδε και στο εξής θα ναι το φάρμακό μου. Αφού πιάνει όμως σε μένα, είμαι σίγουρη ότι θα πιάσει και σε σας! Δοκιμάστε το σαν πρωινό, σαν brunch, σαν απογευματινό, σαν βραδινό ακόμα και σαν μεταμεσονύχτιο! Απλά πορωθείτε και θα πετύχει(η συνταγή στη προκειμένη)!!}




Υλικά:

▪2 πατάτες 
▪1 αυγό
▪1 κρεμμυδάκι φρέσκο ψιλοκομμένο
▪2 κ.σ. άνηθο ψιλοκομμένο
▪2 κ.σ. γιαούρτι
▪2 γεμάτες  κ.σ. φρυγανιά τριμμένη
▪100 γρ. τυρί τριμμένο (εγώ έβαλα ξερή μυζήθρα, μπορείς να βάλεις πεκορίνο)
▪αλάτι-πιπέρι
▪αλεύρι για πανάρισμα
▪σπορέλαιο για το τηγάνισμα

Για τη σως φέτας:


▪200 γρ. γιαούρτι
▪100 γρ. φέτα
▪1 κ.σ δυόσμο ψιλοκομμένο
▪λίγο λάδι
▪αλάτι-πιπέρι

Για το σερβίρισμα:

▪Μπέικον τηγανιτό ψιλοκομμένο
▪φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο

Εκτέλεση για τις πατατίνες:

Βράζω τις πατάτες σε αλατισμένο νερό, μέχρι να μαλακώσουν. Τις στραγγίζω και τις βάζω σε μια λεκανίτσα. Με ένα πιρούνι τις λιώνω καλά μέχρι να γίνουν πουρές!  Έπειτα προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύω, εκτός από το αλατοπίπερο που το αφήνω τελευταίο για να δω ποσο θέλω να βάλω κατά βούληση. 
Πλάθω στρογγυλά κροκετάκια, τα πανάρω σε αλεύρι(εγώ έβαλα καλαμποκάλευρο) και τα τηγανίζω σε μπόλικο λάδι μέχρι να ροδίσουν...Τα βγάζω και τα αφήνω σε απορροφητικό χαρτί.
Για τη σως φέτας, ανακατεύω όλα τα υλικά μαζί και είναι έτοιμη.
Σερβίρω μαζί και προσθέτω και το μπέικον τηγανιτό ψιλοκομμένο για να γίνει χαμός. Αν θέλετε να ομορφύνει κι άλλο...βάλτε και λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι για το τελείωμα!! Αν μπορείς αντιστάσου...!

Σχόλια

Best Sellers