Τα παραθυράκια του Χανς και της Γκρέτελ

{ Ισως από τα αγαπημένα μου παραμύθια σα παιδί μα και τώρα που μεγάλωσα...! Με ξετρέλαινε η ιδέα ενός σπιτιού  φτιαγμένου από ψωμί, ζάχαρη και μπισκότα που μπορούσες ανά πάσα στιγμή να το φας!! Το μυαλό μου δε μπορούσε να το συλλάβει τότε και γι αυτό μου τυπώθηκε για πάντα στο μυαλο...Γιατί... όταν δε μπορούμε να καταλάβουμε κάτι, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει...Ετσι κι εγώ σήμερα αποδεικνύω, ότι όσο η φαντασία μας είναι ζωντανή...όλα μπορούν να συμβούν...TIP: Φτιάξτε τα στα πιτσιρίκια σας για κέρασμα στο σχολείο κ όλοι θα ξετρελαθούν!! Είναι τρελό το πόσο εύκολα είναι! Αυτές οι τραγανές μπουκίτσες είναι έτοιμες σε 5'. Επίσης βάλτε τες σε μια πιατελίτσα τώρα τα χριστούγεννα ή σε ένα βάζο και δωρίστε τα!}
















































Υλικά:

▪Κρακεράκια τετράγωνα μικρά με αλάτι.




















▪Μίνι σοκολατάκια με γέμιση καραμέλα.

















Για τη διακόσμηση:

▪λευκή σοκολάτα λιωμένη ή έτοιμο vanilla icing γλάσσο(εγώ χρησιμοποίησα το δεύτερο)
▪τρούφα χρωματιστή

Εκτέλεση:

Σε ένα ταψί βάζω ανά 2 τα κρακεράκια.
















Από πάνω βάζω ένα μίνι σοκολατάκι με γέμιση καραμέλας.
















Τα βάζω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 3' ίσα ίσα να μαλακώσουν τα σοκολατάκια, όχι να λιώσουν.
Τα βγάζω από το φούρνο και σκεπάζω πατώντας καλά με άλλα 2 κρακεράκια. Τα αφήνω στη άκρη μέχρι να σκληρύνει η σοκολάτα και να ενωθεί με τα κρακεράκια.













Πάμε για το στόλισμα τώρα..Το αγαπημένο μου σημείο!!
Βουτάω το κάθε παραθυράκι μέχρι τη μέση στη λιωμένη σοκολάτα ή στο έτοιμο γλάσσο..πασπαλίζω με πολύχρωμη τρούφα, τα αφήνω να σταθούν και έτοιμα!!






Σχόλια

Best Sellers