"Κόκκινη" ομελέτα με πικάντικη φέτα

{ Οι σπουδές μου στη γραφιστική σίγουρα μου έχουν αφήσει ένα χούι! Μου έχουν καλλιεργήσει μία "τρέλα" για τα χρώματα. Μου αρέσει να παίζω μαζί τους και να ταιριάζω τα αταίριαστα..! Όσον αφορά τη σημερινή συνταγή έχω βαρεθεί να βλέπω και να τρώω κιτρινες ομελέτες κι επειδή πρώτα πρέπει να χορταίνει το μάτι και μέτα το στομάχι, είπα να κάνω την ομελέτα κόκκινη, επαναστατική...Ειναι πεντανόστιμη, μοσχοβαλάει και αν θες ένα πολύ γρήγορο μεσημεριανό ή βραδυνό τότε αυτή η συνταγή είναι για σένα...Αν σε έπεισα στο 80% , αν την δοκιμάσεις θα πειστείς 100%. Συνοδευσέ τη με σαλάτα αν ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή ή με πατάτα τηγανιτή αν ζεις τη κάθε στιγμή!! Φαγητό στο πι & φι λοιπόν σήμερα! Enjoy! }

































Yλικά για 3 άτομα ή (4 σπουργιτάκια):

▪6 αυγά
▪3 κ.σ. γάλα
▪6 κ.σ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
▪2 κ.σ. λάδι
▪150 γρ. φέτα πικάντικη( αν δεν σ' αρέσουν τα πικαντικα βάλε μια απλή)
▪αλάτι-πιπέρι

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ χτυπάω τα αυγά με το γάλα και προσθέτω και το χυμό ντομάτας. Ρίχνω αλατοπίπερο και ανακατεύω. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζω το λαδάκι και όταν ζεσταθεί αδειάζω την ομελέτα και σιγοψήνω σε μέτρια φωτιά. Όταν είναι σχεδόν έτοιμη πασπαλίζω με τη φέτα χοντροτριμμένη. Σκεπάζω με ένα καπάκι και ψήνω για 2-3 λεπτά να σταθεροποιηθεί η επιφάνειά της. Εναλλακτικά αν θέλετε τελειώνετε το ψήσιμο στο γκριλ για 2 λεπτά . Τη σερβίρετε ζεστή...

Σχόλια

Best Sellers