Η δική μου "αστεία" μάσκα ομορφιάς

{Λοιπόν, δύο φορές την εβδομάδα μου χει γίνει συνήθεια να βάζω μία μάσκα ομορφιάς...Βραδυνές ώρες φυσικά για να λειτουργήσει κ αφού τη βγάλεις όλη νύχτα ενώ κοιμάσαι..Οι παλιές κάτι ξέρανε που λέγαν"ποτέ μη βάζεις στο πρόσωπό σου κάτι που δε τρώγεται" Εγώ τις εμπιστεύομαι κ μετά από πολλές δοκιμές κατέληξα στο καλύτερο συνδυασμό τροφίμων..Με αυτή τη μάσκα με κάνουν πολύ μικρότερη απ'ότι είμαι!χαχαχα μπα σε καλό μου!!!Κάτι διαφορετικό απόψε λοιπόν απ' ότι έχετε συνηθίσει αλλά όχι τελείως αφού η μάσκα φαγώσιμα έχει μέσα...Είναι αστεία γιατί γίνεσαι σαν το Βουτσά στη ταινία  "Τον αράπη κι αν τον πλένεις"..Οπότε 2 στα 2 γιατί γέλιο και μάσκα ο καλύτερος συνδιασμός ομορφιάς..}








Υλικά:

2 κ.σ γιαούρτι
1 κ.σ. τριμμένο αγγούρι
1 κ.γλ. μέλι
1 κ.σ κακάο
1 κ.γλ. λάδι
λίγες σταγόνες λεμόνι

Εκτέλεση:

Ανακατέψτε σε ένα μπολ όλα τα υλικά. Αφήστε τη μάσκα λίγο στο ψυγείο να παγώσει και απλώστε τη σε όλο το πρόσωπο και κάτω από τα μάτια. Αφήστε την 20'-30' και ξεβγάλτε με κρύο νερό..μην απλώσετε καμία κρέμα μετά και κοιμηθείτε..Το πρωί θα θυμηθείτε τη Νίκη!!Φράπες θα ξυπνήσετε..Γιατί καλό το μαγείρεμα αλλά είμαστε γυναίκες και μας αρέσουν αυτα...!

Σχόλια

Best Sellers