Τα Νικοκούλουρα

{ Είναι τα αγαπημένα μου...το άρωμα πορτοκαλιού σκάει στον ουρανίσκο και είναι τόσο αφράτα που λιώνουν στο στόμα...Όπως στις πιο πολλές συνταγές μου, αποφεύγω τις πολλές ζάχαρες, τα βουτύρατα (όπως έλεγε η γιαγιά μου) και τα αυγά. Ετσι κι εδώ δίνω έμφαση στα αρώματα και βάζω μόνο όση ζάχαρη χρειάζεται..δεν είμαστε τίποτα υπερβολικοι τύποι!! Πάλι χτες στο καφεδάκι μας με τα κορίτσια έφερα το κατιτίς μου...Τα σκάρωσα σε πολύ λίγο κι έφυγα για το ραντεβού...Φτάσαν οι παραγγελίες και άνοιξα το ταψάκι....Το πλούσιο άρωμα τους σκέπασε αυτό του καπουτσίνο και η πρώτη μας γουλιά δεν ήταν καφές αλλά κουλούρι...!! Ελλάκι δε θα μπορούσα να μη βάλω αυτή τη φώτο...σ 'αγαπώ και γι αυτό θα μιλήσω ΜΟΝΟ για τα 3 κουλούρια που φαίνονται!!}








































Υλικά για 25-30 κουλουράκια:

▪1/2 ποτήρι νερού ζάχαρη
▪1 ποτήρι νερού σπορέλαιο
▪1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι
▪2 βανίλιες
▪1 φακελάκι baking powder
▪Ξύσμα από ένα πορτοκάλι
▪1 κ.σ. κακάο σκόνη
▪αλεύρι για όλες τις χρήσεις όσο πάρει

Εκτέλεση:

Σε ένα βαθύ μπολ ρίχνω όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι και το κακάο και ανακατεύω καλά με το σύρμα να λιώσει η ζάχαρη. Επειτα ρίχνω το μισό μείγμα σε ένα άλλο μπολ και ρίχνω το κακάο για να φτιάξω το σοκολατένιο μέρος. Τώρα ρίχνω σε κάθε μείγμα (λίγο λίγο) τόσο αλεύρι όσο για να γίνουν 2 ζυμαράκια μαλακά που δε κολλάνε στα χέρια. Τώρα έχω ενα ασπρο και ένα σοκολατένιο. Τέλος τα ζυμώνω μαζί και έχω μία δίχρωμη ζύμη. Πλάθω κουλουράκια σε ότι σχήμα θέλω και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 20 λεπτά.








Σχόλια

Best Sellers